Windows 11-tan

Zdravím všechny lidi, co na tento článek narazí.

Začala jsem se o OS-tan víc zajímat. Ale začala jsem se zajímat o ty starší OS-tan jako jsou ME-tan, XP-tan a další.

Ale taky jsem se začala trošku zajímat víc o Nanami a její rodinu. Dokonce jsem zijstila, že existují pár wallpaperů (tapet na ploch) které nikdo nikde nezveřejnil ve původní velikosti!

Ale teď vám chci něco říct o Windows 11-tan.

Pár fanoušků OS-tan si všimlo že zatím neexistuje žádný oficiální OS-tan pro Windows 11. Podle mě pravděpodobně existovat ani nebude protože Touko přestala twettovat i když Windows 10 podpora neskončila...

Neříkám, že nemusí být ale zrovna digital diy nejvíce propagovalo Madobe Family, když Windows 7 skončil podporu. Znamenalo to konec pro oficiální Madobe Family. Někteří si sice vymysleli vlastní Windows 11-tan ale neexistuje žádný hlavní, který by byl nejznámější...

Neříkám, že Madobe Family je zrušeno. Windows Vista taky neměl nějakého hlavního OS-tan. Všichni si vymysleli vlastní, bylo na lidech, kterého budou brát jako Vista-tan.

Tohle je asi vše o Windows 11-tan. Chtěla jsem se jenom vyjádřit. 

To je asi vše, čekala jsem, že napíšu delší článek. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu